Allt faller på plats

Texter som jag känner för att skriva

Allt faller på plats

Inläggav Gunilla 26 maj 2016 09:31

Allt faller på plats, när jag följer min själs väg, det är en underbar känsla.
Det är något som jag gjort en längre tid, idag fick jag orden till mig och något nytt börjar.
För många är detta naturligt i samband med den andliga utvecklingen, själv behöver jag möta det jag tar till mig.

Det blir så mycket enklare när jag släpper taget om det som jag tänker, har själv skrivit om detta tidigare.
Nu känns det som min funderingar om mig själv och olika projekt, börjar visa sig.
Det är en underbar känsla att inte behöva tänka utan bara gå på min egen intuition.

Själens väg har mycket med sig att visa den som har funnit sin egen själ, allt blir naturligt fungerar snabbt.
Det som jag behöver kommer till mig utan att jag ens tänkt tanken.
Vilket fantastiskt liv vi har möjlighet att leva när vi följer ljuset väg.

Inom oss har vi alla ett ljus som hela tiden lyser, många låter tankarna fördärva detta vackra ljus.
Alla tvivel som ofta kommer till oss försöker vi tänka ut, istället för att känna i vårt inre.
Meditation och djupandning är en fin hjälp för att lugna sinnet och få bättre balans i kropp och själ.

Önskar att alla som läser denna texten, försöker att finna sitt eget inre liv, det ger ljus och harmoni.
Den rädsla som oftast kan komma i början, är den osäkerhet som kan finnas för att känslorna får styra.
Många pratar om kärlek, tänker på det, men känslorna finns i hjärtat och gör att vi känner kärlek.

Det finns många olika sorters kärlek, det viktigaste är att älska oss själva för den vi är.
När vi har lärt oss det kan vi dela med oss av vår kärlek till allt och alla, vi lever i kärlek.
Kärleken är enkel den finns i det inre och visar oss hur vi kan leva genom den inom oss.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Gunillas Egna Texter