Karma familj

Texter som jag känner för att skriva

Karma familj

Inläggav Gunilla 25 okt 2015 14:13

Karma familj har jag äntligen lärt mig betydelsen av, efter jag fick lära mig om själsfamilj.
Har ofta hört om karma men inte riktigt kunna ta till mig det, nu har jag själv fått min kunskap.
Den egna andliga utvecklingen är väldigt viktig för att förstå, det som gäller för mig.

Vi har alla en inneboende sanning, det är vi själva som vet vår egen inre sanning, som visar oss vägen.
Vid olika åldrar försöker många bearbeta den karma som följer med dem från den egna familjen.
Detta är ett sätt för att komma vidare på den egna livsvägen, den väg vi har valt att gå.

Många låter livet flyta på som det alltid har gjort, känner ingen anledning att utveckla sig själv.
Det är detta som gör oss så unika, det finns många som gått före oss på sin egen väg, hjälper oss som söker.
Vi finner ofta det vi söker, genom den nyfikenhet vi upplever genom att ständigt utveckla oss själva.

Hjälp finns tillgängligt för dem som söker, Internet är ett bra hjälpmedel där mycket är skrivet.
Genom att förstå sin karma familj, faller mycket på plats, det handlar om att vara en del av den.
Många förnekar kanske en del av sin familj, detta är något som ändå finns med i det egna livet.

Genom att lära sig förstå sin egen karma familj, hjälper vi oss själva förstå, det som känns fel.
Vi behöver finna vem vi själva är, varför vi valt att befinna oss där vi är, det finns en anledning.
Livet har mycket att erbjuda den som söker i sitt eget inre, alla svar finns i det inre, ibland gömt.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Gunillas Egna Texter