Själsfamilj

Texter som jag känner för att skriva

Själsfamilj

Inläggav Gunilla 16 okt 2015 16:32

Själsfamilj har för mig blivit något nytt som jag tidigare uppfattat som något annat.
Det var en upplevelse som fick mig att fundera över själsfrände och själsfamilj.
Nu har jag fått uppleva något helt nytt som öppnar nya dörrar i mitt eget inre.

Har under många år funderat över det vi kallar andra sidan , i samband med kontakt från andevärlden.
Detta nya ger mig något fantastiskt att ta del av, nu förstår jag hur olika vi alla får uppleva andevärlden.
Vi är alla unika mer vår egen kunskap och visdom, därav kan vi läsa olika information.

För mig själv har detta blivit en ännu mer spännande resa, det ena ger det andra och allt fortsätter.
Kommer ihåg den tid när jag lärde mig att tålamod var det viktigaste i min egen utveckling.
Tycket det kändes egendonligt, men idag vet jag bättre och varför tålamod behövs.

Det som är det viktigaste för alla i sin egen utveckling, är att lära känna sig själv, älska sig själv.
För många kan detta verka svårt att ta till sig, men det är en viktig del i förståelsen för livet.
Vårt liv är så enormt stort när vi öppnar de olika dörrar vi kommer till, det är vi som öppnar dem.

Genom att öppna de olika dörrarna i det inre får livet mer innehåll och mer förståelse för mycket.
Många människor går genom sina jordeliv utan att reflektera över vad livet egentligen är.
Det är en viktig utveckling att finna det inre livet, det gör att livet fortsätter att utvecklas.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Gunillas Egna Texter