Läste om Änglameditation

Guider, änglar och ärkeänglar

Läste om Änglameditation

Inläggav Gunilla 13 sep 2013 11:18

Läste om Änglameditation, började djupandas och kände genast av värme på vänster och höger sida.
Har aldrig upplevt detta så starkt tidigare, när jag undrade vem som var med mig, hörde jag inom mig, det är ängeln Gabriel på din vänstra sida och ärkeängeln Mikael på din högra sida.
Har tidigare upplevt dem var för sig, aldrig tillsammans, detta var något nytt och kändes mycket behagligt.

Den trygghet som jag kände går inte riktigt att beskriva, har fått till mig lite upplysningar som jag får bearbeta.
Vill förmedla detta till er som kanske tvivlar på att det är möjligt, vi har hela tiden änglar med oss.
Vi kanske inte får hjälp, med pengar o s v, det är mer hjälp med det vi behöver i vårt inre liv, en vägledning.

Ibland blir det en stagnation i det inre arbetet, det är olika från människa till människa, vi behöver finna oss själva för att gå vidare.
Den hjälp som vi kan få från andevärlden, guider, änglar, är en hjälp som är helt gratis och det ger oss styrka.
Livet är mycket intressant när vi lär oss förstå all den rikedom som vi kan få ta del av från all energi som finns.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andar och Andeväsen