Själens Frihet

Guider, änglar och ärkeänglar

Själens Frihet

Inläggav Gunilla 01 okt 2012 11:02

Själens frihet var något som kom till mig när jag upplevde en bild fylld med naturandar.
Frågade vad denna bild ville säga mig, då kom orden själens frihet, vet inre riktigt vad det betyder.
Skriver det som kommer till mig, genom den skrift som kommer när jag nu skriver, det känns bäst.

Själens frihet handlar om att släppa taget, låta själen föra mig vidare på livets stig, med mina förutsättningar.
Det som kommer nu när jag skriver kan jag inte ändra, det är en inre röst som ger mig texten.
Har tidigare varit i kontakt med detta sätt att få information, det är något som känns naturligt för mig.

När själen får frihet, släpper mycket av de olika problem som vi bär med oss beroende på våra egna tankar.
Själen är en del av vårt liv, vi behöver aldrig tvivla på det budskap som vi får till oss, vi mår bra.
Det finns många andar omkring oss dagligen, vår själ behöver också finna sin frihet, för att kommunicera.

Vi samlar på oss mycket, låser in det i tron att vi kan bevara det i vårt inre, vi lever inte fullt ut, i frihet.
Livet har hela tiden nya utmaningar för oss, vår själ vill ha frihet för att öppna alla de dörrar vi har.
När vi kan finna denna frihet släpper vi in ny energi, det som vi låst in i vår kropp kan få sin frihet.

Själen är en hjälpande hand i många lägen, det är otacksamt att inte ta emot den hjälp som kommer.
Vi är så övertygade om vår egen intuition, det gäller att lyssna till vår intuition, det finns samband med själen.
Många gånger vill vi tro något, vi känner något annat, ofta är känslan det mest riktiga för oss alla.

Vi har alla olika förutsättningar det som är bra för mig, stämmer kanske inte för någon medmänniska.
Det är detta som gör oss alla unika, vi behöver gå vår egen väg lita till vårt eget inre, vår inre röst.
Vi behöver alla varandra, det vi kommer i kontakt med, är något vi behöver för att komma vidare i livet.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andar och Andeväsen