Automatisk Skrift

Guider, änglar och ärkeänglar

Automatisk Skrift

Inläggav Gunilla 31 aug 2012 11:12

Automatisk Skrift eller vad det nu kan ha varit för något, som hände mig en dag i denna veckan.
Skulle skriva mitt namn och adress, kunde inte skriva som vanligt, bokstäverna ändrades på olika sätt.
Försökte förstå vad som hände, det var precis som någon tog över min hand när jag skrev, kändes underligt.

Tidigare har jag tagit emot automatisk skrift som jag upplevt det, där har jag hört orden som kommit.
Det som jag här upplevde kunde jag inte styra på något sätt, kändes underligt, som jag föreställer mig trans.
Har den senaste tiden haft mycket aktivitet från andevärlden, även det som visat sig stämma med verkligheten.

Kanske är detta ett nytt sätt för mig att komma vidare i min egen andliga utveckling, en ny metod för mig.
Det påminner lite om när jag fick höra en inre röst för många år sedan, där jag bara skulle skriva.
Funderar på om detta kan vara att jag ska skriva av mig, från den aktiviet som jag får uppleva från andevärlden.

Många gånger har det blivit bättre när jag skriver av mig det jag får uppleva, kanske är det så även nu.
Det är ju meningen att vi som får budskap från andevärlden, ska förmedla det, eller ta till oss det.
Andevärlden har ju sitt sätt att kontakta oss, vi får budskap för vårt eget välbefinnande, eller att förmedla.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andar och Andeväsen