Annorlunda Budskap

Guider, änglar och ärkeänglar

Annorlunda Budskap

Inläggav Gunilla 28 feb 2012 11:25

Annorlunda budskap kom till mig idag, blev mycket fundersam, kunde sedan förstå det utifrån mig själv.
Detta budskap förde med sig information om när vi har kommit över till andra sidan, detta är nytt för mig.
Tidigare har jag uppfattat det som att vi möter dem vi har följt genom livet, alltså vår egen släkt.

Det budskap som jag idag fick till mig, handlar om samma sak, med förändringen precis som i ett släktträd.
Ju mer jag har funderat över detta desto tydligare blir allt för mig, vi är ju alla en del av föräldrar som har sitt eget släktträd.
Vi har ju alla en inre man och en inre kvinna, vi behöver förstå våra egna föräldrar och varför vi har kommit dit där vi valt att leva.

Det finns många som kanske inte alltid accepterar sina föräldrar, det är en viktig del i den egna andliga utvecklingen, för att förstå sig själv ibland, vi har ett arv.
Vi behöver gå igenom det som vi kanske inte alltid förstår, beroende på att vi inte tar del av vår egen själ.
Livet är helt fantastiskt oavsett om vi känner oss friska eller sjuka, det finns en mening med det vi upplever.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andar och Andeväsen