En vit ängel...

Guider, änglar och ärkeänglar

En vit ängel...

Inläggav Levande 06 dec 2007 20:24

Detta hände mig i tisdags kväll...

Ikväll var jag på min tisdagsträff. Vi är en grupp ljussjälar som träffas vissa tisdagar för att utveckla oss i vår medialitet. Ikväll var sista gången för den här säsongen, jag bjussade på lussebullar och peppisar med egenhändigt spritsade änglar på.

Vi pratade en massa och skrattade mycket samt planerade in aktiviteter och temakvällar inför nästa säsong. Sedan höll vi storseans inför varandra. Det var kul och mycket givande *L*

När jag så skulle åka hem tog jag pendeltåget från T-centralen. Jag satte mig bredvid en person som jag genast kände mig otrygg vid. Jag tänkte beskydd och genast uppenbarade det sig en ENORM vit ängel liksom bakom mig. Jag vet inte om jag var ängeln eller om den var med mig...en mycket märklig känsla. Men dock väldigt beskyddande och trygg. Personen bredvid mig lutade sig oroväckande nära mig vid ett flertal gånger, varje gång det skedde bad jag ängeln om hjälp och beskydd. Vips så reste sig denna person till upprätt ställning *L* Det var som en riktig ufokänsla...ler igen.
I kärlek/Eva
Levande

Re: En vit ängel...

Inläggav Gunilla 06 dec 2007 22:25

Det låter underbart Eva!

Efter alla upplevelser som jag själv har haft när det gäller änglar är jag övertygad om att det är din skyddsänglel som du har i ditt inre.
Du fick här en möjlighet och en bekräftelse på att du inte var ensam utan att du förlitar dig på din inre kraft.

Att du har kommit så långt i din egna utvecklingen gör att allt blir lättare när det gäller hjälp och beskydd, det gäller att våga lita till de inre krafter som du har.

Kärlek, ljus och frid.
Din vän/Gunilla
Gunilla

Inläggav Levande 07 dec 2007 12:11

Ja Gunilla

Jag undrar verkligen vem ängeln är. Kanske det är min skyddsängel? Jag vet faktiskt inte. För samtidigt som det händer mig saker och jag möter änglar och andra väsen så vet jag aldrig riktigt vilka de är. Men jag litar på deras kraft helt och fullt, det finns aldrig ett uns av tvivel inom mig. De talar ju direkt in i mig, eller känns direkt in i mig...äsch, du förstår hur jag menar...*L*

Det är så häftigt med dessa upplevelser och möten, att veta att detta finns runt omkring. Och samtidigt så tvivlar jag ganska ofta på min förmåga...det är så tvetydigt, hela tiden. Det känns liksom konstigt och helt normalt på samma gång.
I kärlek/Eva
Levande

Inläggav Gunilla 07 dec 2007 14:22

Eva du kommer snart att förstå vad det handlar om!
Det är ju din egen utveckling och vad du har med dig i din själ.
Detta är ju en del av dig själv och du kommer att upptäcka vad du är och vem du är.

Tvivla inte på din förmåga, har gjort detta själv tidigare.
Du kommer att förstå att det är normalt och svaren har du inom dig.
Det är en så fantastisk upptäckt när det kommer fram.
Följ med i det som händer dig.

Kärlek, ljus och frid.
Din vän/Gunilla
Gunilla

Inläggav Levande 07 dec 2007 17:24

Tack Gunilla för dina fina ord...*L*

Jag vet att det är min utveckling och jag glädjer mig verkligen åt den eftersom jag vet att jag är mer än "bara" jag. Och jag ser fram emot allt som kommer att komma till mig, ur mig. Så jag gör som du säger, jag flyter med *L*

Kram
I kärlek/Eva
Levande

Återgå till Andar och Andeväsen