Guider, andar eller änglar

Guider, änglar och ärkeänglar

Guider, andar eller änglar

Inläggav anneli 04 sep 2007 10:07

Hur vet jag vem som besöker mig. Är det någon skillnad på vem det är eller hur det ser ut eller känns.
mvh/anneli
anneli

Re: Guider, andar eller änglar

Inläggav Gunilla 04 sep 2007 11:12

Anneli för mig är detta inte så lätt att svara på för min del för jag har själv inte alltid klart för mig vem som besöker mig.

Något som har hjälpt mig mycket är att jag har sökt i mitt inre.
Sedan efterhand så har jag börjat att fråga vem som är hos mig.
I början så trodde jag inte alltid på de svar som jag fick, men ju längre jag kom i min egen utveckling desto mer förstod jag.

Det gäller att våga fråga för de som finns med oss vet när vi är mottagliga och vi är ju aldrig ensamma.

Din vän/Gunilla
Gunilla

Inläggav LynxRex 04 sep 2007 17:04

Det här är min personliga tro, det är jag som tror det..Alla krafter som du speglar omgiver dig oxå, så som "Andar" de fins i alla ting om man tror på det, och jag ser en Ande/Guid/Ängel som samma sak, men det fins olika typer av dessa, en del är Goda, en del är Onda, eller Svarta som en del säger, Mörk energi.

Vad detta är, så är det ditt innre jag du pratar med eller ser, det är din hjärna som skapat detta, av ng på verkan, så du vet redan sanningen i dej själv om du söker, du vet svaret!
Din vän LynxRex
Ljus, värme och kärlek
LynxRex

Inläggav Levande 29 sep 2007 21:34

När andar eller änglar besöker mig personligen kan jag ha lite svårt att urskilja dem. Men jag känner oftast igen dem på min känsla, jag känner liksom om det är farmor som kommer eftersom farmor dyker upp i mitt huvud som en tanke. När en ängel kommer blir det en annan energi i rummet och i mitt inre. Lite svårt att beskriva. När jag har klienter hos mig som kommer för en sittning känner/ser jag skillnad på andar och änglar. Andarna visar sig som människor, så som de såg ut när de levde medans änglarna kommer som en energi, det blir varmt i rummet och jag fylls av en fantastisk känsla, jag blir uppfylld av dem. Ibland vill jag gråta när jag är i deras energier, änglarnas alltså. Så för mig är det olika eftersom det är olika energier, andarna och änglarna.
I kärlek/Eva
Levande

Återgå till Andar och Andeväsen