Vägen har varit lång

Egna berättelser, upplevelser, etc

Vägen har varit lång

Inläggav Gunilla 24 maj 2014 18:54

Vägen har varit lång, det har tagit många år sedan jag började min egen väg, om andlighet.
Under de här åren, har jag hela tiden fått vara ned om så mycket fantastiska upplevelser.
Funderar igenom hur jag tänkte i början, upplevde då att det inte fanns så mycket att lära mig.

Nu efter många år, finner jag fortfarande nya upplevelser, vägen fortsätter till nya områden.
Det är en fantastisk resa, som hela tiden öppnar nya dörrar för mig till outforskade områden.
Som barn levde jag ett fantasirikt liv, det följer fortfarande med mig, med lite mer sanning i.

Det går inte en dag utan jag förundras över det jag får uppleva och ta del av, allt är en gåva.
Få denna möjlighet att finna allt det fantastiska som finns omkring mig, är en stor rikedom.
Allt det jag får uppleva kan ingen ta ifrån mig, det finns för alltid med mig i mitt inre liv.

Det som händer i mitt liv, visar vilken fantastisk kunskap vi alla bär med oss i vårt eget inre liv.
Vi behöver bara acceptera vår egen inre röst, låta rösten vägleda oss, vi får ett annorlunda liv att leva.
Det är mycket tålamod som behövs, det finns inga genvägar, det gäller att våga släppa taget.

Lev i ljuset
Gunilla
Gunilla

Återgå till Övrigt