Har en tid

Egna berättelser, upplevelser, etc

Har en tid

Inläggav Gunilla 11 feb 2014 16:28

Har en tid läst genom olika upplevelser och en del minnen har gjort sig påminda i mitt inre.
Vilken fantastisk inre resa jag har fått vara med om och uppleva, det är som egna små berättelser.
När jag fick vara med om upplevelserna, förstod jag inte mycket av det som skedde i mitt inre.

Nu med facit i hand kan jag följa min egen inre resa, förstå mycket av det som jag upplevde och frågade om.
Mitt liv är helt förändrat sedan den dagen jag bestämde mig för att börja min egen andliga utveckling.
Det var en automatisk skrift som kom till mig och förändrade mitt eget liv, till där jag idag befinner mig.

Före den automatiska skriften, prövade jag många olika vägar, ingen kändes riktigt som det var min väg.
Nu har jag funnit vad som är min väg, även om jag fortfarande tvivlar, går hela tiden från klarhet till klarhet.
Mycket som jag har gjort och upplevt verkar som fantasier, det är detta som är så underbart med min väg.

Få uppleva alla de här fantasierna som väcker upp det nyfikna lilla barnet inom mig, ta till mig det som blir.
Njuta av allt det naturen visar mig, känna energier från växter, stenar och djur allt som kommer i min väg.
Mitt liv är rikt på många sätt och det är mitt inre som hela tiden visar mig på allt det nya jag får uppleva.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Övrigt