Nytt Namn

Egna berättelser, upplevelser, etc

Nytt Namn

Inläggav Gunilla 23 jan 2014 11:52

Nytt namn kom till mig idag, det är mitt eget namn från andevärlden som jag uppfattar det.
Anledningen till det nya namnet, handlar om min egen kvinnliga och manliga sida, upplevde dem som ett.
Känslan jag fick uppleva blev mycket energi, samtidigt som jag kände av mitt eget inre i mitten av kroppen.

Har tidigare fått uppleva den kvinnliga och manliga sidan, då i form av en öppnad kropp, nu är det en helhet.
Känns som jag inte riktigt kan ta in detta nya fullt ut, då får jag namnet till mig, ett lugn infinner sig.
Det är fantastiskt att min egen utveckling har tagit en helt ny väg, med information på ett nytt sätt för mig.

Funderade över namnet som jag har fått, en del från en kvinnligt och ett manligt namn, det känns naturligt.
Det är fantastiskt vilket underbart liv det är, när mitt inre liv har fått visa mig allt det som jag får uppleva.
Sänder ett Stort Varmt Tack till alla dem som har funnits på min väg, det är genom er detta har blivit möjligt.

Ibland kan livet verka hopplöst av många olika anledningar, det gäller att våga ta det nya steget.
Mycket av det som vi får lära oss handlar inte alltid om den vi själva är, det är något vi får förmedlat.
När vi väljer vår egen väg, finner vi vad vi har för uppgift i vårt eget liv, vi blir starka i oss själva.

Allt handlar om att finna kärleken inom sig själv, våga älska sig själv för den man innerst inne är.
Många lever efter vad medmänniskor känner och tycker, vilket gör att den egna livet förminskas.
Styrkan sitter i det inre hos oss alla, det gäller att våga vara den vi innerst inne är, för att må bra.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Övrigt