Idag blev första dagen

Egna berättelser, upplevelser, etc

Idag blev första dagen

Inläggav Gunilla 24 nov 2013 17:09

Idag blev första dagen som jag fick en ny förståelse i mitt eget liv när det gäller mitt högre jag.
Har tidigare haft kontakt med mitt högre jag, har inte riktigt kunnat ta till mig det förrän idag.
Nu är det mycket som faller på plats, jag får en ny förståelse nu när jag lyssnar till mitt själsnamn.

Det är fantastiskt att få uppleva allt som följer med varje ny upplevelse, som kommer i det andliga livet.
Har många gånger funderat över texter som jag läser, kan inte alltid ta in det själv, idag förstår jag varför.
Alla har sin egen utveckling och väg att följa, det är när vi finner vår egen väg som det sker förändringar.

Livet har så mycket att erbjuda den som vill finna sin egen själ, lyssna till sin egen inre röst, få vägledning.
Det finns mycket olika information att hämta på Internet, det gäller att finna om det stämmer för var och en.
Den kunskap och visdom som är förmedlat från olika människor, handlar ofta om deras egen utveckling.

Många använder olika ord för samma sak, detta kan ofta bli lite förvillande, beroende på vem vi själva är.
Det är viktigt att känna i det inre vad som stämmer, tankarna är något som tillhör vår egen kropp.
Vårt högre jag talar till oss genom vår egen själ, det är här vi får vår egen intuition, vi behöver lyssna.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Övrigt