Leva i ögonblicket

Egna berättelser, upplevelser, etc

Leva i ögonblicket

Inläggav Gunilla 29 aug 2011 13:56

Leva i ögonblicket har givit mig en fantastisk insikt i mitt eget liv.
Den väg jag har gått, har tagit många olika vägar, för att nå det mål där jag nu befinner mig.
Den egna inre resan, är en fantastisk upplevelse, när möjligheten finns att leva i ögonblicket.

När jag nu förstår hur allt faller på plats, är jag glad att jag började mitt inre sökande.
Det finns så mycket svar som kommer till mig, det bara finns där i mitt inre, utan att jag frågar eller undrar.
Min intuition visar mig vägen till det jag behöver för tillfället, nu förstår jag vad det har betytt med tålamod.

När den inre rösten och vägen börjar göra sig påmind, finns det ofta mycket frågetecken.
Det har varit viktigt för mig själv, att få uppleva allt det som jag har gjort.
För mig finns min sanning, min lycka, min kärlek och visdom i mitt inre, det här har jag fått uppleva.

Det är enkelt att läsa vad någon skriver, om den inre resan, det är viktigare att själv få uppleva den inre resan
De svar som man själv får genom sitt eget inre, är ofta på ett sätt som stämmer för den egna personen.
Låt dig njuta av allt det vackra du har i ditt inre, du får uppleva svar på många av dina egna frågor.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Övrigt