Det finns en annorlunda värld för den som vill se den

Allt som du upplever och det känns speciellt

Re: Det finns en annorlunda värld för den som vill se den

Inläggav Gunilla 21 jan 2011 12:38

Trollan skrev:Ja det finns det verkligen. Miraklet i mitt liv kom för ca 9 år sen när jag fick veta att troll verkligen fanns och var runt mej det tittade in en underbar vägledning nyss hon gillar att jag säger sanningen det där om mirakel hihihi. Idag gör jag allt med dom bara inte kontakten störs livet får mening om man jobbar för jordens väl. Det är inte bara troll tomtar vättar älvor många man inte sett kontakten störs tyvärr ofta men vi jobbar på det. Djuren jag levt med nu är det 3 katter ser och lever också med dom gosar man med katterna är naturväsendena med det blir suveräna gokänslor och kärlek som inte kan beskrivas i ord. Trädgården gjorde man mycket med dom förr utan att vara medveten om det men nu visar dom allt många är tyvärr så rädda jag förstårr inte för vad naturväsen är så visa människor är nog många gånger rädda för att när sanningen kommer fram förstår dom att jorden visste bäst. Många vill ju tyvärr tro att människan är en högre utvecklad art men vill man tro det missar man det mesta och det bästa.Förra vintern när jag mådde fruktansvärt dåligt såg jag en ljusblå triangel sen ett gammalt stortroll och det han sa var det underbaraste jag kunde höra just då han sa du är en av oss. Något finare kan man aldrig få om man är som mej.

Tack Trollan för ditt inlägg i den här tråden!
Det är en underbar känsla, läsa det du har skrivit, det är viktigt för oss alla att vi lär oss förstå det du delar med dig av.
Det du har fått uppleva i ditt liv, kommer att fortsätta med nya upplevelser och allt är lika fantsatiskt.
Du kommer att möta mycket intressant på din väg, väljer du att tro på det du upplever, finns det inga hinder på din väg.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Föregående

Återgå till Magi och Mystik