Magin och Mystiken

Allt som du upplever och det känns speciellt

Magin och Mystiken

Inläggav Gunilla 22 aug 2011 13:47

Magin och mystiken börjar visa mig nya enerigier från Universum som jag är en del av.
Har tidigare upplevt mycket av de här energierna, nu verkar det finnas energier i överflöd.
Det är en underbar känsla, få möjlighet uppleva allt detta som finns och har funnits hela tiden.

Ibland är vi nog alla noga med att se på ett vanligt sätt, utan att lyssna och se utifrån vårt eget inre.
Det finns en fantastisk värld utanför det vi brukar se, det är vi själva som behöver uppleva all denna energi.
Energi finns i allt vi ser med våra vanliga ögon, samtidigt som vi kan känna det vi tar på.

Tillåter vi oss att koppla av och njuta av det vi uppfattar, öppnar sig de magiska och mystiska upplevelserna.
Det finns så mycket olika andar i vår egen närhet, tidigare upplevde jag detta speciellt, idag är jag en del av det.
Allt som jag gör får jag tillbaka på för mig ett helt nytt sätt, det finns olika namn på detta, för många är det karma.

För min egen del är jag kanske inte så övertygad om detta, kanske inte har kommit så långt i min egen utveckling.
Vi har ju alla med oss något från ett tidigare liv, kanske vi har levt på olika sätt i ett tidigare liv, kanske detta är skillnaden
Magin och mysikens energier fortsätter att ge mig nya underbara upplevelser, är lyckligt lottad på många sätt.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Magi och Mystik