Universell Energi

Andlig och personlig utveckling

Universell Energi

Inläggav Gunilla 29 apr 2014 10:48

Universell energi finns tillgänglig för oss alla, för mig är det min andliga utveckling som gjort detta möjligt.
Genom att jag funnit vem jag är, kan förstå den helhet min kropp och själ är, nu får jag universell energi.
Detta har funnits med mig länge, min andliga utveckling har tagit mig till en tydligare och klarare energi.

I mitt eget sökande har det funnits många frågor, svaren har inte övertygat mig, nu har jag fått de svar jag sökt länge.
Det har gått många år sedan jag första gången hörde en inre röst, då undrade jag mycket över vad det var.
Nu kom detta svar till mig, vilken fantastisk känsla det blev, kändes som kroppen blev så lätt, en ny början.

Det fantastiska är att det jag ej kunnat få svar på tidigare, nu enkelt kommer till mig utan någon förberedelse.
Det känns som om hjärna är avslappnad samtidigt som det finns en kontakt som hinner före mina tankar.
Detta gör livet mycket enkelt att leva, allt kommer till mig som jag behöver för tillfället, i mitt eget liv.

Denna fantastiska utveckling, skulle jag inte kunna föreställa mig, första gången när jag började skriva.
Nu förstår jag hur många med sin kunskap långt bak i tiden, har kunnat förutspå olika händelser som skett.
Det finns skeptiker inom det mesta, det är vi själva som gör våra egna val, för att finna vårt eget bästa.

Många informerar om olika saker på Internet och i böcker, det kan vara en hjälp på vägen för den som vill.
Vår egen kropp och själ är det bara vi själva som känner till och kan lära oss att utveckla mer kunskap om.
Den dagen vi börjar vår egen utveckling i vår egen andlighet, börjar vi vägen mot universell energi-

Lev i ljuset
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet