Den inre världen

Andlig och personlig utveckling

Den inre världen

Inläggav Gunilla 21 feb 2014 12:23

Den inre världen som finns i mitt inre gör sig mer och mer påmind, detta gör att livet blir lite annorlunda.
Det är fantastiskt få möjligheten att uppleva och vara med om det här, livet blir så mycket enklare att förstå.
Många av alla de olika frågor som jag har haft i mitt liv faller på plats på ett nytt sätt, jag får svar på mycket.

Det kanske är svårt för många att förstå och våga ta detta nya steg i sitt eget liv, det kräver mycket tålamod.
Sökande efter det egna inre ljuset, gör ofta att det finns de som ej vill att vi finner ljuset av olika anledningar.
Detta är den egna utvecklingen vi behöver göra, få våra motgångar så vi kommer vidare till vårt eget inre ljus.

Den kärlek som vi har i vårt inre, gäller oss själva i första hand, när vi kan uppleva den kan vi uppleva kärlek till allt och alla.
Vi behöver älska oss själva för den vi är, vi är perfekta som vi är skapade, det finns en anledning, vi är unika.
Det är när vi kan lära oss att vi är unika som vi kan finna det som är vår stora läxa i detta livet på jorden.

Lev i ljuset
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet