Vilken energikänsla

Andlig och personlig utveckling

Vilken energikänsla

Inläggav Gunilla 04 nov 2013 12:01

Vilken energikänsla jag fick uppleva idag när jag tittade ut genom fönstret, två regnbågar med mycket ljus.
Det kändes i hela kroppen vilken energi det fanns i detta, när jag skulle titta igen var de borta.
Vilken fantastisk härlig upplevelse detta blev för min del, det var som hela kroppen vaknade till liv.

Är så lycklig över allt det jag får uppleva genom naturen och allt det som finns, det är en fantastisk gåva.
Varje dag kan jag glädjas åt något i naturen, det handlar om fåglar djur o s v, energin finns där till mig.
Ofta förundras jag över hur allt detta har blivit min verklighet, möjligheten att se allt detta fantastiska.

Livet är fantastiskt att leva när jag har tagit detta steget med min egen andliga utveckling, ser möjlighet i allt.
Det är en fantastisk känsla som jag skulle önskat att jag vågat utveckla mycket tidigare, trots alla kritiker.
Idag upplever jag att den väg som jag började finna som barn, var den väg som jag skulle utvecklat redan då.

Tiden förändras och med det följer vår egen ständiga utveckling, det är vi själva som stoppar vår utveckling.
Vår egen inre sanning finns där alltid, det är vi själva som gör våra egna val, för att finna vem vi är.
En del vill kanske aldrig utveckla sitt eget inre och de mår bra ändå, för en del finns alltid nyfikenheten.

När den egna inre resan börjar, följer en tid med mycket olika reaktioner i kropp och själ, detta kan bli svårt.
Det gäller att komma över alla de hinder som finns på den nya vägen för att våga välja sin egen väg.
Livet har så mycket att erbjuda om vi väljer vår egen framtid, med det inre livet vi har med oss som en gåva.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet