Andlighet är för mig

Andlig och personlig utveckling

Andlighet är för mig

Inläggav Gunilla 23 sep 2013 09:33

Andlighet är för mig att leva i nuet och ej i det förgångna, när det gäller religion, detta är viktigt för mig.
Religionen har funnits med mig genom hela mitt liv, det är en del av min själ, jag har valt att gå min själs väg.
Det är genom att finna sin egen inre väg, höra sin egen inre röst, som det blir nya vägar att gå för var och en.

Själens väg är den trygghet som vi alla bär med oss i vårt eget inre, själens väg ger oss vår styrka och kraft.
Vi finner vårt inre ljus, vår inre kärlek, till allt och alla, vi upplever vår egen inre frid och harmoni i allt.
Själens väg, ger oss mycket kunskap och visdom, om det liv vi har valt att leva här på jorden nu.

Det finns många som tvivlar på det jag skriver om andlighet, detta var något som jag själv gjorde tidigare.
För mig handlar det mycket om att våga lyssna till sin egen inre röst, det är också svårt i början.
Vår egen intuition talar alltid till oss, vi kanske inte riktigt vill tro på det, vi vänder oss ifrån vår egen själ.

Det är när vår egen inre röst, intuition, får göra sig hörd, som vi öppnar upp för det mediala, som vi alla har.
Mediala upplevelser av olika slag, är helt fantastiskt att få uppleva, även om det kan vara skrämmande ibland.
Andlighet är ett liv fyllt med intressanta upplevelser, med intuition, mediala förmågor, tidigare liv o s v.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet