Andlighet och Mysticism

Andlig och personlig utveckling

Andlighet och Mysticism

Inläggav Gunilla 10 aug 2011 11:02

Andlighet och Mysticism verkar sprida sig på olika sätt till oss alla, om vi är mottagliga för vår egen utveckling.
När jag började skriva min egen hemsida, var min kunskap inom detta område inte stort, det var upplevelser som förde mig framåt.
Idag förstår jag att det alltid finns med oss i vårt eget inre, det gäller att våga lyssna till sin egen inre röst.

Vårt inre barn vi har med oss, blir ofta bortglömt, när vi växer upp, vi har med oss vår egen sanning som är viktig för oss.
Det är enkelt att glömma bort vem man egentligen är, när allt som finns i det inre, inte får finnas med i livet.
Om vi lärde oss, att låta en liten del av varje dag, gå till vårt eget inre, skulle vi må mycket bättre.

Vi går alla olika vägar och med det följer olika möten som är viktiga för oss på vår egen väg i detta livet.
Om vi inte förstår det vi möter, kanske det kommer upp vid något senare tillfälle, när vi kan förstå det.
Vi rusar ibland fram i vår egen utveckling utan att ha tålamod och då blir det stopp på vägen.

Låt den inre rösten, de inre känslorna få komma fram, då börjar den riktiga andliga utvecklingen visa vägen.
Andlighet och Mysticism är enormt stort och för med sig ett underbart liv för den som vågar gå sin egen väg.
Livet får en helt ny betydelse när allt kan ses med nya ögon, kärlek till allt som finns, förståelsen blir stor.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet