Min Andlige Ledare

Andlig och personlig utveckling

Min Andlige Ledare

Inläggav Gunilla 29 sep 2010 11:04

Min Andlige Ledare har funnits med mig genom mitt liv utan att jag har förstått det under min egen utveckling.
Har mött mitt högre jag och mött en andlig ledare, men inte riktigt kunna känna mig hemma i denna situation.
Det har funnits mycket nytt i min egen andliga utveckling, där det funnits många olika upplevelser, som jag inte riktigt har kunnat förstå.

Nu när jag är övertygad om min egen andlige ledare, är det mycket enklare förstå att mitt högre jag, alltid finns med mig och alltid har funnits med mig.
Det är nog många som går igenom ett helt liv utan att möta sin egen andlige ledare eller sitt högre jag, de förstår inte olika reaktioner de har.

För min egen del känns det som en stor lättnad, äntligen förstå vem det är som har funnits med mig i de olika upplevelserna som jag har haft.
Nu kan jag fortsätta på den väg som jag har valt att gå och som är den livsväg som är meningen för min egen del, i det här livet.

Kommunikation och möte, finns där för alltid med min andlige ledare, mitt högre jag, det är en underbara upplevelse jag får vara med om när jag väljer att få vara med om det här mötet.
Det känns avslappnande och är en fantastisk hjälp på vägen när jag behöver finna mig själv ibland.

Det är ett möte som ger mig kärlek, ljus och värme, det ger frid i min kropp och själ.

Kärlek, ljus och frid
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet