Andlighet är personligt

Andlig och personlig utveckling

Andlighet är personligt

Inläggav Gunilla 18 jul 2010 15:08

Andlighet är personligt, där vi får uppleva allt utifrån den vi själva är.
De upplevelser vi får vara med om, är något som är speciellt för oss och är en utveckling som tar många år.
Vi får vara med om budskap, automatisk skrift, uppleva vår inre röst, vara med om mycket som kanske är främmande för många människor.

Överallt finns det människor som är ljusbärare på olika sätt och förmedlar en kunskap och visdom som är möjlig för någon annan att ta del av.
Den kunskap och visdom som någon medmänniska delar med sig av är ofta självupplevt, allt behöver upplevas utifrån var och en som vill finna sitt eget inre.

Det talas ofta om religion när det gäller andlig utveckling, kanske detta gör att en del inte vill söka i sitt inre efter sin egen helhet.
Gud är en del av allt och alla, det är vi själva som väljer hur vi vill leva vårt eget liv och vara den vi är.
Det som jag själv förmedlar i mina egna texter är något som jag på något sätt har kommit i kontakt med.

Vi är många som känner igen varandra genom olika texter vi läser, kanske handlar det om att vi har med samma energi att göra.
Det är tillsammans som vi alla kan bli starka och bli det hela pussel som behövs, för att se hur helheten ser ut.
Kärleken till allt och alla kan vi uppleva när vi kan älska oss själva för den vi innerst inne är.

Kärlek, ljus och frid.
Gunilla
Gunilla

Återgå till Andlighet