Intressanta upplevelser

Dina egna erfarenheter

Intressanta upplevelser

Inläggav Gunilla 17 jul 2007 15:40

Denna tråden är för dig som känner att du vill dela med dig av egna erfarenheter.
Detta är ett mycket intressant område när du har fått börja att göra dina astralresor/UKU
Dessa resor har för min egen del varit mycket utvecklande i min egen andliga utveckling.
När jag har fått möjligheten att göra UKU så är det ännu ett steg längre i min egen utveckling.
Så jag önskar att du får möjligheten att göra dessa resor för de berikar er kropp och själ.
Vill du sedan dela med dig av det du upplever på dina astralresor/UKU så är du välkommen att skriva.

Kärlek, ljus och frid.

Gunilla
Gunilla

Re: Intressanta upplevelser

Inläggav LynxRex 26 jul 2007 14:12

Förhållandet till , mina astralresor, börjar i tidigålder, utan att jag vet om det!
När jag var mycket liten så hadde jag en "Filt" som var Gul och hadde en liten pojke som var ute och plockade bär, i en liten hink, stod och bjöd Nallebjörnen ,ur hinken."Filten" kallades "Mors lilla Olle". Denna "Filt" var min nattefilt, och den skulle vara med överalt, min Mor fick inte ens tvätta den utan rådslag med mej.
Detta var min största Ägodel, och mycket viktig för mej, den räddade mej i besvärliga situationer och gav mej den tröst jag saknade.
På natten när jag var i mina drömmars värld var jag ute på olika bravader, och denna "Filt" var med på mina resor, och den var alltid räddningen ur svåra situationer, jag kunde flyga med den, skydda mej för allt ont och farligt, jag drog bara "Filten" övermitt huvud och vaknade i min säng i säkert förvar.

Resorna utvecklade sej med tiden, till mer aktuella upplevelser, jag kunde leva under Vattnet med Fiskarna, andas Vatten, vara Indian, både i djungelen och på Prärien, flyga med "Sängen" dit jag ville, och tom dit jag var trygg.

Nu talar "Drömarna" till mej, om det är viktigt för mej, tex, som när min Fotboll försvan, så fick jag en sandröm om var den låg.

Dessa astrala resor eller drömmar, kalla det vad ni vill, men en komunikation med våra andar och ditt innre jag på hög nivå, där ingen annan kraft, som i detta fall kan på verka dej. Du är just i origon och opåverkbar av din omgivning.

Eller Vad tror Ni mina Vänner!? *L*

Ljus värme och Fred er vän LynxRex
LynxRex

Re: Intressanta upplevelser

Inläggav Gunilla 27 jul 2007 10:31

Tack LynxRex för din underbara berättelse om dina upplevelser av ditt första möte med astralresor.
Det är som barn de flesta har haft sina första upplevelser, fast det blir ofta att föräldrarna säger att det är fantasier.
Idag är det nog vanligare att det accepteras, för det är många barn som har olika upplevelser och det är viktigt att föräldrarna låter barnen berätta sina upplevelser.

Kan leva mig in i den trygghet du kände med din filt och vad det är viktigt att alla barn har något som de kan förknippa med sin barndom.
Det ger dem glädje för hela livet och det är ju där vår verkliga resa börjar.

Kan känna den glädjen som du fick uppleva i samband med det du skrivit.
Du kan vara glad för de minnen du har av det du fick uppleva och vara med om för det har följt med dig i ditt liv.

Det är som du skriver astralresor eller drömmar det är många gånger där vi finner det som är vårt liv.
Det finns olika namn på allting och därför blir det lite speciellt när någon kanske inte förstår vad det handlar om.
Den kontakten vi har med våra guider, änglar andar o s v det är något som bara väntar på att vi ska upptäcka det för att förstå vårt eget liv.
För när vi befinner oss på dessa olika platser då finns det ingen som kan ta ifrån oss det vi får uppleva.

Din vän/Gunilla
Gunilla

Återgå till Astralresor/UKU